Procedura Reklamacji Kursu Trójmiejskiego Instytutu Psychoterapii i Rozwoju
- Podstawa prawna:
- Niniejsza procedura reklamacji opiera się na § 6 Regulaminu Kursu Trójmiejskiego Instytutu Psychoterapii i Rozwoju (TIPIR) Atestowanego przez Polskie Stowarzyszenie Psychoterapii Integracyjnej.
- Zgłaszanie Reklamacji:
- Reklamacje dotyczące realizacji usług szkoleniowych w ramach Kursu należy zgłaszać do TIPIR w formie pisemnej.
- Reklamację można złożyć listem poleconym na adres: Trójmiejski Instytut Psychoterapii i Rozwoju, ul. Gorczycowa 4a/1, 81-589 Gdynia lub drogą mailową na adres: kontakt@tipir.pl.
- Reklamację należy złożyć najpóźniej w terminie czternastu (14) dni od zaistnienia zdarzenia objętego reklamacją.
- Kryteria Rozpatrywania Reklamacji:
- Reklamacje dotyczące oceny merytorycznej zajęć zostaną uwzględnione wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.0 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z wszystkich ankiet ewaluacyjnych.
- Pod uwagę brane są oceny wszystkich uczestników szkolenia. Reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeśli średnia ocen wynosi powyżej 3.0.
- Wymagane Dane w Zgłoszeniu Reklamacyjnym:
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- Opis zgłoszonego problemu.
- Dane kontaktowe uczestnika/instytucji zgłaszającej reklamację (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, telefon, e-mail).
- Nazwę i datę usługi, wobec której zgłaszane jest zastrzeżenie.
- Proponowany przez uczestnika szkolenia sposób rozwiązania sprawy.
- Możliwe Rozwiązania Reklamacji:
- Uczestnik kursu, który składa reklamację, może wnioskować o:
- Bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne.
- Bezpłatne miejsce na szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce.
- W przypadku reklamacji szkolenia zamkniętego, bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym prowadzącym.
- Zwrot kosztów usługi – wyłącznie w przypadku niestawienia się prowadzącego bez wcześniejszego powiadomienia uczestnika o zmianie terminu/odwołaniu usługi. Jeśli zwrot ma dotyczyć nieodbytego zjazdu lub jego części, należną kwotę ustala się proporcjonalnie do ogólnej liczby godzin zajęć w semestrze.
- Termin Rozpatrzenia Reklamacji:
- Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania informacji o nieprawidłowości.
- W przypadkach szczególnie skomplikowanych termin ten może zostać przedłużony do 21 dni roboczych.
- Prawo do Pozostawienia Reklamacji Bez Rozpoznania:
- TIPIR zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynika ona z nieznajomości postanowień umowy.
- Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera wszystkich wymaganych informacji, TIPIR wyznaczy uczestnikowi 7-dniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia.
- Kontakt:
- Trójmiejski Instytut Psychoterapii i Rozwoju
- ul. Gorczycowa 4a/1
- 81-589 Gdynia
- email: kontakt@tipir.pl