Procedura Reklamacji Kursu Trójmiejskiego Instytutu Psychoterapii i Rozwoju

  • Podstawa prawna:
    • Niniejsza procedura reklamacji opiera się na § 6 Regulaminu Kursu Trójmiejskiego Instytutu Psychoterapii i Rozwoju (TIPIR) Atestowanego przez Polskie Stowarzyszenie Psychoterapii Integracyjnej.
  • Zgłaszanie Reklamacji:
    • Reklamacje dotyczące realizacji usług szkoleniowych w ramach Kursu należy zgłaszać do TIPIR w formie pisemnej.
    • Reklamację można złożyć listem poleconym na adres: Trójmiejski Instytut Psychoterapii i Rozwoju, ul. Gorczycowa 4a/1, 81-589 Gdynia lub drogą mailową na adres: kontakt@tipir.pl.
    • Reklamację należy złożyć najpóźniej w terminie czternastu (14) dni od zaistnienia zdarzenia objętego reklamacją.
  • Kryteria Rozpatrywania Reklamacji:
    • Reklamacje dotyczące oceny merytorycznej zajęć zostaną uwzględnione wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.0 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z wszystkich ankiet ewaluacyjnych.
    • Pod uwagę brane są oceny wszystkich uczestników szkolenia. Reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeśli średnia ocen wynosi powyżej 3.0.
  • Wymagane Dane w Zgłoszeniu Reklamacyjnym:
    • Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
      • Opis zgłoszonego problemu.
      • Dane kontaktowe uczestnika/instytucji zgłaszającej reklamację (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, telefon, e-mail).
      • Nazwę i datę usługi, wobec której zgłaszane jest zastrzeżenie.
      • Proponowany przez uczestnika szkolenia sposób rozwiązania sprawy.
  • Możliwe Rozwiązania Reklamacji:
    • Uczestnik kursu, który składa reklamację, może wnioskować o:
      • Bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne.
      • Bezpłatne miejsce na szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce.
      • W przypadku reklamacji szkolenia zamkniętego, bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym prowadzącym.
      • Zwrot kosztów usługi – wyłącznie w przypadku niestawienia się prowadzącego bez wcześniejszego powiadomienia uczestnika o zmianie terminu/odwołaniu usługi. Jeśli zwrot ma dotyczyć nieodbytego zjazdu lub jego części, należną kwotę ustala się proporcjonalnie do ogólnej liczby godzin zajęć w semestrze.
  • Termin Rozpatrzenia Reklamacji:
    • Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania informacji o nieprawidłowości.
    • W przypadkach szczególnie skomplikowanych termin ten może zostać przedłużony do 21 dni roboczych.
  • Prawo do Pozostawienia Reklamacji Bez Rozpoznania:
    • TIPIR zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynika ona z nieznajomości postanowień umowy.
    • Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera wszystkich wymaganych informacji, TIPIR wyznaczy uczestnikowi 7-dniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia.
  • Kontakt:
    • Trójmiejski Instytut Psychoterapii i Rozwoju
    • ul. Gorczycowa 4a/1
    • 81-589 Gdynia
    • email: kontakt@tipir.pl

Tel: 605731704

Tel: 60708058

Adres

Miętowa 3/7

Gdynia, 81-589

(wejście od ulicy Nagietkowej)

kontakt@tipir.pl

Śledź nas

A website created in the WebWave website builder